vrijdag 12 december 2008

(The final) Soul Show

Zaterdagavond presenteert Ferry Maat voor de allerlaatste keer de Soul Show. Na 36 jaar zet hij een punt achter het historische radioprogramma. Maat presenteerde de Soul Show bij Radio Noordzee, TROS Hilversum/Radio 3, Radio 10, Radio 538 en Radio Veronica.

Veel van mijn radiocollega's luisterden vroeger altijd naar de Soul Show en hebben er veel muzikale herinneringen aan overgehouden. Op de één of andere manier heb ik de Soul Show altijd gemist. Ik weet nog wel dat hij in 1982 uit de VS kwam ("live") en ook de laatste TROS Soul Show (zie hieronder) kan ik me nog herinneren, maar dat is het dan wel zo'n beetje.

Op deze Soul Show-fansite staan veel leuke downloads uit 'vroeger tijden', een kleine selectie:

- SOUL SHOW 1977
- SOUL SHOW 1982: Vanuit Amerika
- SOUL SHOW 1988: Laatste op Radio 3

1 opmerking:

Unknown zei

Of podcasts van de Soul Show downloaden! Tik in bijv. "Ferry Maat" in de iTunes store. Is dat niet Woofman Jack die ik daar hoor?!? ;-)