maandag 4 mei 2009

KXradio weer in de krant

Al drie jaar maak ik elke werkdag 'De Platencast' op KXradio, het internetstation van Rob Stenders. Inmiddels ben ik meer dan 750 uitzendingen verder en heb ik KX erg zien veranderen, ten positieve.

Hadden we in 2006 ongeveer 15 dj's, inmiddels zijn het er een stuk of 50 (of meer). De Volkskrant schreef vorige week een mooi verhaal over de idealistische Rob Stenders:

‘Het klinkt misschien wat zwaar, maar ik heb altijd een radiostation willen hebben; een vrij radiostation. Ze zullen me bij 3FM ook niet eeuwig in dienst houden. Ik ben op leeftijd, voor 3FM-begrippen zeker. Dus laat mij maar lekker rotzooien.’

Vrijdag wordt een nieuwe programmering ingevoerd met als nieuwe presentatoren onder andere Kluun, Carice van Houten en ... luister volgende week maandagavond maar rond een uur of negen.

Geen opmerkingen: