Arrow Classic Rock en Arrow Jazz FM zijn failliet en ook Caz! is over en sluiten. Dat dacht iedereen althans. Maar Ad Ossendrijver zou Ad Ossendrijver niet zijn als hij niet stoïcijns zou doorgaan met 'zijn Arrow'.
Ad Ossendrijver zei op een symposium voor programmaraden dat hij inmiddels een accoord heeft bereikt daarover met de curator en (nieuwe) aandeelhouders. Crosspoints BV en Rokit BV, de BV’s achter Arrow Classic Rock, Arrow Jazz FM en Caz zijn eind april failliet verklaard. Mediad BV, de BV van Ad Ossendrijver had sowieso al het merkenrecht van Arrow Jazz FM en Arrow Classic Rock in handen. “Ik ben Arrow,” zo verklaarde Ad Ossendrijver die daar door mee wil gaan. BRON
Hij zei niet alleen op dat symposium dat "hij" Arrow is, maar ook al eerder. Lees hier een nadere kennismaking met Ad. Arrow is dus niet dood maar springlevend en gaat door via kabel en internet. Ad voorziet een wereldwijde expansie van het merk Arrow. Op zich niet verkeerd om ambities te hebben en 'Arrow' is een mooie merknaam, maar met een internetstreampje is iedereen al internationaal bezig. Dusse ... enige bescheidenheid ...
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten