donderdag 16 oktober 2008

I'll be honored

"I'll be honored to be your president" was de laatste zin van John McCain in het debat. "Ik heb mijn leven in dienst gestaan van mijn land, geef mij de kans dat nog één keer te doen". Mooie woorden.

"It's not gonna be easy, it's not gonna be quick" maar we moeten samenkomen om Amerika vooruit te helpen, besloot Barack Obama. "Als u het mij gunt zal ik elke dag hard werken om uw president te zijn".

Het is duidelijk dat dit het beste debat was van John McCain. Hij heeft revanche genomen op al zijn criticasters die hem verweten niet van zich af te willen of kunnen bijten. Met de twee vorige debatten in het achterhoofd, was dit zeker het meest interessante van de drie.

1 opmerking:

Guido Jansen zei

Dit was zeker de meest interessante, naar mijn idee met name veroorzaakt door de relatief gewaagde vragen over o.a. de campagnetactieken van beide teams.