donderdag 26 februari 2009

Arrow stopt geld in je oren

Arrow Classic Rock zit flink in de problemen. Eerder schreef ik al over de betalingsachterstand van 9 miljoen euro die de zender heeft bij de Nederlandse overheid. Het Agentschap Telecom trekt per 11 maart dan ook de stekker eruit.

Alleen als Arrow het complete bedrag voor die datum overmaakt, mogen ze blijven uitzenden zei een woordvoerder van het Agentschap tegen mij. Bij een deelbetaling kan het zijn: tot nooit.

Om Arrow te redden, hebben de medewerkers een actie opgezet: put your money where your ear is. Oftewel: stort geld op de rekening van Arrow en red jouw favoriete station. Als je 15 euro stort dan krijg je een cd. Omdat de schuld 9 miljoen is, moeten er 600.000 luisteraars 15 euro storten (even kort door de bocht). En dat in de tijden dat ook Piep!, Populistische Omroep Nederland, PowNed, Omroep C, Wakker Nederland en Llink geld van je vragen. Voor al mijn vrienden bij Arrow hoop ik dat het lukt en/of dat Ad Ossendrijver (foto) de rekening kan betalen. Misschien dat ik dan in 2012 opnieuw een New York Report kan maken.

Geen opmerkingen: