vrijdag 7 november 2008

The Final Blog

Beste mensen, dit is mijn laatste blog uit New York City.

Wat een bijzondere ervaring was het om deze historische verkiezingen te kunnen verslaan. Met plezier heb ik verslag gedaan op Arrow Classic Rock, mijn radioshows op KXradio gemaakt, geschreven voor Rethinking Media en natuurlijk dit Richters Report bijgehouden.

De komende weken zal ik nog bloggen over wat ik hier heb gezien en gehoord. Een aantal interviews zal ik in de complete vorm plaatsen zodat je dat na kan luisteren en/of lezen.

Ik hoop dat je veel plezier hebt gehad bij het volgen van mij en de verkiezingen. Misschien over vier jaar weer? Palin 2012? Wie weet ...

1 opmerking:

Anoniem zei

Ha Martijn,

Ik vond het erg leuk om je blog vanuit New York te volgen. Zelf zat ik in Chicago en daar was iedereen Obamafan zo leek het. Goed dat hij heeft gewonnen.

Groet, Henri